מאמרים

איך לשווק את העסק שלך בתקציב אפס?


לעסקים בתחילת הדרך שלהם יש לרוב קושי בחשיפה.

מצד אחד - פתחתם עסק, יש התרגשות גדולה ורוצים "להניע מנועים" ולרוץ.

מצד שני - יש, ביחס לרצוי, מעט לקוחות.

מה עושים?

1. כדאי ומומלץ להשתתף במפגשי נטוורקינג.

אם אתם מוכרים שירות��ם, כמו: מאמנים, רו"ח, עו"ד, מעצבי פנים, מומלץ ללכת למפגשים באיזור שקרוב אליכם, סביב רדיוס של 15 ק"מ.

אם אתם מוכרים מוצרים, אתם יכולים להסתובב בכל הארץ ולעבור כאורחים מקבוצה לקבוצה בכל מקום.

מניסיוני, על מנת שיכירו אתכם באמת ובזכות זה תקבלו עבודה ויפנו אליכם אנשים, מומלץ להיות בקבוצה איכותית אחת טובה, שעושה לכם טוב ואתם מרגישים שאתם גם תורמים וגם נתרמים ממנה.

היציבות בקבוצה איכותית וטובה תבטיח תוצאות לאורך זמן ולא רק ב"מיידי".

טיפ: בקבוצה, חשוב מאוד שתשמרו על "ראש פתוח". תפתחו ותכירו כמה שיותר אנשים. קבעו פגישה 1:1, שוחחו ותראו איך תוכלו לעזור לאחרים. הטוב, יגיע אליכם.

2. שיווק ברשתות חברתיות -

יש מגוון מעולה של רשתות בו תוכלו לפתוח פרופיל, להקים דף קבוצה, לכתוב בלוג ולהעלות סרטונים. הרשתות המומלצות לעסקים פרטיים: פייסבוק ודה מרקר קפה.                                                                                                      טיפ: כדאי להעלות סרטון ביוטיוב. גוגל רכשה את יוטיוב, מה שמבטיח לכם קידום במנוע החיפוש.

3. הפיצו את הבשורה שפתחתם מקום ואתם מחפשים לקוחות -

השיטה היא "לדבר, לדבר, לדבר". פתגם יהודי עתיק אומר: "אם לא פותחים את הפה - לא נכנס הזבוב". ספרו לחברים ולחברות שלכם, לשכנים שלכם, לאנשים באירועים שאתם הולכים, לאנשים במכולת, בסופר,בתור בH&M בחתונה המשפחתית ובאירועים של הגן/בי"ס של הילדים.

טיפ: אל תשכחו תמיד, תמיד, לתת בסוף השיחה כרטיס ביקור. לא סתם עשיתם 1,000 כרטיסים.    שחררו אותם.

4. כנסו לפורומים באינטרנט -

יש כמות בלתי נתפסת של פורומים. הפכו להיות חלק. שתפו, חלקו תובנות, ענו לשאלות. הפכו למומחים. בזכות כך, שימכם יהיה מילה נרדפת למבינים בתחום.

אתר מומלץ: תפוז. יחד עם זאת, יש כמות אדירה של מקומות שכדאי לגלוש שם ולצ´וטט הרשת מלאה פורטלים ופורומים.

טיפ: כשאתם בוחרים "כינוי" בשיטוט באינטרנט. בחרו בשם שיהלום את הכובע המקצועי שלכם. לדוגמה: "השרברב המצוין", "עו"ד פלילית" וכד´.

5. יש אתרים שניתן לפרסם ללא תשלום -

ברשת מסתובבים הרבה מאוד אינדקסים חינם בהם ניתן להוסיף את פרטי העסק, לזכות בחשיפה ותוך כדי כך גם בקידום בגוגל.

טיפ: פרסמו ללא תשלום באתרים מוכרים כמו "דפי זהב", 144, פאוורפון. הקידום יהיה אינטנסיבי יותר, כיוון שהחברה דואגת שהאתר שלה יקודם בגוגל.

6. כתבו מאמרים – כתבו, כתבו, כתבו. גם אם אתם לא כותבים מקצועיים. בד"כ שאנשים כותבים מ"דם ליבם" או כשיש נושא מסוים שמאוד קרוב אליהם, הם יכתבו טוב. כתבו דברים מעניינים, מסקרנים, חלקו טיפים, תהיו נדיבים. את המאמרים פרסמו באתר שלכם, העלו אותו לרשת לפורומים, שתפו בפייסבוק.

טיפ: הקליקו בגוגל "מאמרים" ותוכלו להכניס את מה שכתבתם באתרים השונים.

 

להצלחה שלכם!

 


  מעט עלי     המלצות     מאמרים     מן התקשורת     קישורים     צור קשר     דף הבית